Σαν σήμερα 22/12: Γεννήθηκε ο Νίκος Μπελογιάννης, “Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο”
Ποια είναι η τάση για τις ταξιδιωτικές προσφορές
Οι Βρετανοί και Αμερικανοί καταναλωτές δεν προτιμούν πλέον τις παραδοσιακές ταξιδιωτικές περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια. Η τάση είναι προς τις ταξιδιωτικές προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Αυτό προκύπτει από έρευνα της πλατφόρμας ψηφιακών στατιστικών δεδομένων Quantum Metric σε δείγμα 2.000 Αμερικανών και Βρετανών καταναλωτών.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι μισοί ταξιδιώτες από το Ην. Βασίλειο προτιμούν τις τακτικές προσφορές από επωνυμίες καθόλη τη διάρκεια του έτους σε βάρος των προγραμματισμένων εκπτώσεων, όπως η Black Friday και η Travel Tuesday.
Μόλις το 14% περιμένει να κάνει κράτηση Χριστουγέννων την Cyber Monday ή την Travel Tuesday.
Επιπλέον, ελέγχουν νωρίτερα και πιο τακτικά τα ταξιδιωτικά brand πριν προβούν στην τελική αγορά. Το 45% επισκέπτεται μια ιστοσελίδα 2 έως 3 φορές πριν αγοράσει εισιτήρια ή κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο.
Παράλληλα, καταγράφηκε συνέχιση της τάσης για ευαισθητοποίηση στις τιμές. Συγκεκριμένα, οι μέσες τιμές κρατήσεων στον ταξιδιωτικό τομέα μειώθηκαν κατά 30% μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου.
Το 22% των ταξιδιωτών έχουν ήδη κάνει κράτηση για τις μισές τουλάχιστον από τις ταξιδιωτικές τους κρατήσεις για την εορταστική περίοδο έως τον Οκτώβριο
Το 43% των ψηφιακών παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών αναφέρουν ότι η υψηλή σεζόν αρχίζει νωρίτερα και το 33% ότι έχει γίνει λιγότερο οριοθετημένη.
Πηγή: tornos