Σαν σήμερα 22/12: Γεννήθηκε ο Νίκος Μπελογιάννης, “Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο”
Τζίρος 60 δισ. δολαρίων για την Cyber Week
Η Cyber Week του 2024 ήταν μια πραγματική νίκη για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που σημείωσε τεράστιο όγκο στις παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις. Σύμφωνα με την Salesforce, οι πωλήσεις από τις 26 Νοεμβρίου έως τις 2 Δεκεμβρίου, έφτασαν τα 314,9 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 6% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Η Black Friday και η Cyber Monday ήταν οι δύο πιο κερδοφόρες ημέρες της περιόδου για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Συγκεκριμένα η Black Friday συγκέντρωσε 74,4 δισ. δολάρια και η Cyber Monday 49,7 δισ. δολάρια.
Πωλήσεις και ΑΙ
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην άνοδο των πωλήσεων. Σύμφωνα με την Salesforce, οι AI agents και οι λύσεις Generative AI (Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη) συνέβαλαν ώστε να δημιουργηθούν πιο προσωποποιημένες προσφορές και μια πιο δυναμική αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή. Ειδικότερα, οι πωλήσεις που συνδέθηκαν με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης φτάνουν τα 60 δισ. δολάρια, γεγονός που δείχνει σαφώς ότι τα εργαλεία της ΑΙ παίζουν όλο και μεγαλύτερο ρόλο στις πωλήσεις και στην εμπειρία της κατανάλωσης.
Κινητές συσκευές και Social Commerce
Η τάση της χρήσης κινητών για αγορές συνεχίζει εμφανίζει την ισχυρή της παρουσία. Σύμφωνα με την Salesforce, οι παραγγελίες μέσω κινητών αντικατοπτρίζουν περίπου το 70% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων, που φτάνουν μέχρι τα 220 δισ. δολάρια. Κάτι τέτοιο εκφράζει την σαφή προτίμηση των καταναλωτών να κάνουν τις αγορές τους μέσω των κινητών του συσκευών και να πραγματοποιούν γρήγορα και εύκολα τις συναλλαγές τους.
Τέλος, το Social Commerce ανεβαίνει επίσης. Όσες επιχειρήσεις έκαναν χρήση στρατηγικών Social Commerce είχαν 19% πωλήσεις προερχόμενες από πλατφόρμες σαν το Instagram και το TikTok Shop, γεγονός που ανέδειξε ακόμη περισσότερο την επιρροή και την εμπορική ισχύ που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ενσωμάτωση του e-commerce στα social media δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να πραγματοποιήσει αγορές κατευθείαν από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συνδέοντας την καταναλωτική εμπειρία με την καθημερινότητα.
Διαβάστε ακόμη:
3 Μη mainstream τρόποι για να βελτιώσετε την ορατότητα της εταιρείας σας στις Μηχανές Αναζήτησης