Σαν σήμερα 22/12: Γεννήθηκε ο Νίκος Μπελογιάννης, “Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο”
SEO: Τα πάντα για τα backlinks
Εισαγωγή
Τα backlinks είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για τη βελτίωση της κατάταξης μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν τρόποι να βγείτε νικητές στη “μάχη” με το SEO.
Ορισμένα backlinks είναι πιο πολύτιμα για το SEO από άλλα. Κάποια δεν έχουν κανένα απολύτως αποτέλεσμα.
Για παράδειγμα, ένα backlink από το bbc.co.uk πιθανότατα θα έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο στο SEO από ένα από έναν άγνωστο blogger.
Ποιοι είναι οι 3 παράγοντες που επηρεάζουν το SEO;
- Link Power: Υποδεικνύει τη δύναμη του domain σας μέσω της υποστήριξης από άλλες σελίδες.
- Organic Traffic: Δείχνει πόσο επιτυχημένα προσελκύετε στοχευμένο κοινό μέσω μηχανών αναζήτησης.
- Natural Profile: Προστατεύει το site σας από ποινές (penalties) των μηχανών αναζήτησης για μη φυσικές ή spam πρακτικές.
Οδηγός για τη δημιουργία Backlinks
1.Email outreach
To email outreach, είναι η διαδικασία προσέγγισης μια ιστοσελίδας, με στόχο τη δημιουργία ενός baclink που θα οδηγεί στο περιεχόμενο σας. Έτσι, γίνεται δυνατή η προώθηση της ιστοσελίδας σας αλλά και η στήριξη από συναφή διαδικτυακά στοιχεία.
Είναι αναγκαία η ανάλυση και η έρευνα πριν προσεγγίσετε κάποια ιστοσελίδα για συνεργασία. Βρείτε ένα keyword της ιστοσελίδας σας, το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο και προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με ιστοσελίδες που έχουν παρόμοιο περιεχόμενο με αυτό το keyword ή εξειδικεύονται σε αυτό.
Ακόμα, η προσέγγιση είναι εξίσου σημαντική. Tip: προσαρμόστε το email σας ώστε να απευθύνεται στον συγκεκριμένο υποψήφιο. Εξηγήστε γιατί το περιεχόμενό σας είναι χρήσιμο και πώς σχετίζεται με την ιστοσελίδα τους.
Με οργανωμένη προσέγγιση και εξατομικευμένη επικοινωνία, μπορείτε να χτίσετε ισχυρές σχέσεις και να βελτιώσετε την online παρουσία σας.
2. Γίνετε πηγή
Αν στο team σας υπάρχουν δημοσιογράφοι ή ως εξωτερικοί συνεργάτες, θα έχετε πρόσβαση στο Connectively. Εκεί έχετε πρόσβαση σε πληροφορίες και μπορείτε αναζητήσετε αιτήματα που σχετίζονται με την ειδικότητά σας και να στείλετε την πρότασή σας
Με αυτό το τρόπο στη διαδικασία αναζήτησης των δημοσιογράφων, μπορούν να βρουν την ιστοσελίδα σας και να κερδίσετε ένα backlink.
Για παράδειγμα, αν έχετε μια ηλεκτρονική επιχείρηση με είδη δώρων, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα hashtag, με θέμα: “10 δώρα για τη γιορτή της μητέρας” και να προσθέσετε το περιεχόμενο σας. Έτσι, δυνητικά υπάρχει η πιθανότητα να κερδίσετε backlinks.
3. Δοκιμάστε το Broken Link Building
Αυτή η στρατηγική βασίζεται στην αντικατάσταση σπασμένων (broken) συνδέσμων σε ιστοσελίδες τρίτων με λειτουργικούς συνδέσμους προς τη δική σας σελίδα. Χρειάζεται να κάνετε μια έρευνα με συνδέσμους που πλέον δεν “οδηγούν” πουθενά και είναι συναφείς με το περιεχόμενο σας.
Αρχικά, βρείτε τις ιστοσελίδες που έχουν πολλούς συνδέσμους που οδηγούν σε σπασμένες σελίδες. Έπειτα, χρησιμοποιήστε το Wayback Machine για να δείτε τι περιείχαν, και προτείνετε στους ιδιοκτήτες μια δική σας εναλλακτική. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να “κληρονομήσετε” νέα backlinks.
4. Δημιουργήστε Linkable Assets
Τα Linkable Assets αφορούν στη δημιουργία ενός περιεχομένου που οι υπόλοιποι κάτοχοι ιστοσελίδων, θα χρειάζονται, θα αναζητούν ή θα το χρησιμοποιούν ως πηγή.
Το περιεχόμενο αυτό μπορεί να είναι μια έρευνα ή στατιστικά στοιχεία, οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή. Για παράδειγμα, ένα άρθρο με στατιστικά στοιχεία για το μάρκετινγκ, μπορεί να γίνει πηγή για πολλούς bloggers ή δημοσιογράφους, κερδίζοντας backlinks φυσικά.
Πηγή: DigitalMarketing24