Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Οι νέες τάσεις στο ελληνικό e-commerce

 Οι νέες τάσεις στο ελληνικό e-commerce

Μετά την πανδημία, 6 στους 10 Έλληνες επιλέγουν το ηλεκτρονικό εμπόριο για τις αγορές τους. Ποιες είναι όμως οι νέες τάσεις στο e-commerce που προβλέπει ευρωπαϊκή έρευνα;

Βελτίωση υποδομών

Το πρώτο βήμα προς την εξέλιξη του εγχώριου ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αδιαμφισβήτητα το να δοθεί βάση στις ψηφιακές υποδομές.  Για αυτό το λόγο, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η ελληνική κυβέρνηση έχουν σχεδιάσει πολλαπλά έργα με στόχο τη βελτίωση των δικτύων υψηλών επιδόσεων, όπως το 5G και τα δίκτυα Gigabit. Με τη βελτίωση αυτών των υπηρεσιών, οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούν πιο άμεσα και εύκολα τον καταναλωτή.

Εμπιστοσύνη

Το ζήτημα της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας είναι μεγάλο σε ό,τι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι καταναλωτές προτιμούν να ψωνίζουν από αξιόπιστες ιστοσελίδες, με γρήγορους χρόνους παράδοσης και τμήματα εξυπηρέτησης πελατών. Με αυτό το σκοπό, το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο θα βελτιώσει τις υπηρεσίες του σχετικά με τη φερεγγυότητα και τους χρόνους παράδοσης των προϊόντων.

Logistics

Παρά την καλπάζουσα ανοδική πορεία του e-commerce στην Ελλάδα, οι προκλήσεις είναι ακόμα ορατές στον τομέα των logistics. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές εκφράζουν το αίτημα για γρηγορότερες και πιο αξιόπιστες παραδόσεις. Επίσης, οι μεαβολές στις προτιμήσεις των καταναλωτών σχετικά με τον τρόπο πληρωμής, με την αύξηση των ανέπαφων συναλλαγών και των mobile payments, είναι μια νέα συνθήκη για τις επιχειρήσεις οι οποίες καλούνται να προσαρμοστούν στο νέο περιβάλλον των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *