Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Marks & Spencer: το e-commerce αυξάνει τον τζίρο

 Marks & Spencer: το e-commerce αυξάνει τον τζίρο

Η Marks & Spencer πρωτοάνοιξε το 1884. Δεν ήταν μαγαζί, αλλά πάγκος σε υπαίθρια αγορά του Λιντς της Βρετανίας. Σήμερα, έχει ένα δίκτυο καταστημάτων με πάνω από 1000 καταστήματα μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο και άλλα 430 καταστήματα σε 70 χώρες. Παρόλα αυτά, ο όμιλος πέρασε δυσκολίεςως αποτέλεσμα της πανδημίας και των πολλαπλών κρίσεων.

Ο επικεφαλής του ομίλου, Στιούαρτ Μασίν, άλλαξε πορεία για την επιχείρηση από το 2022. Το ίδιο έκανε και η Marks & Spencer Μαρινόπουλος Ελλάδος που ανέλαβε το 1978 να φέρει το σήμα στην ελληνική αγορά και να αναπτύξει τα καταστήματά του στα 90s’.

Ανάπτυξη Marks & Spencer στην Ελλάδα

H Marks & Spencer Μαρινόπουλος Ελλάδος ελέγχεται κατά 80% από τον όμιλο Marks & Spencer PLC και κατά 20%  από τη Marinopoulos Holding Sarl.

Όπως μαθαίνουμε από τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που δημοσιεύτηκαν στο ΓΕΜΗ -οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις της μητρικής Marks and Spencer Group PLC με έδρα την Αγγλία- στη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024 εμφάνισε κύκλο εργασιών στα 71,8 εκ. ευρώ έναντι 66,2 εκ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση 8,4%.

Το μέλλον της Marks & Spencer Ελλάδος

Η επέκταση της Marks & Spencer Ελλάδος δεν αφορά μόνο την επέκταση στα φυσικά καταστήματα, αλλά και το άνοιγμα του e-shop marksandspencer.gr, το 2019.

Τον περασμένο Ιούνιο η Marks & Spencer άνοιξε το 26ο κατάστημα στην οδό Τσιμισκή στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και στις 15 Νοεμβρίου άνοιξε και το 27ο κατάστημα της εταιρείας στη Λάρισα, ενώ προετοιμάζει η διοίκηση υπό τον Vejay Kumar Mattu, τα επόμενα ανοίγματα.

Τα νέα σχέδια

Η εταιρεία παίρνει νέα κατεύθυνση για την ανάπλαση της M&S για ανάπτυξη, και μέσω αυτής, για τη μετάβαση σε μια νέα εποχή προόδου και εκσυγχρονισμού. Σύμφωνα και με την πρόσφατη ετήσια έκθεση, εξάλλου, «η βελτίωση των επιδόσεων του τομέα Ένδυση & Είδη σπιτιού οφείλεται στο καλύτερο προϊόν, το στυλ και την ποιότητα σε καθημερινή εξαιρετική αξία. Αυτό απευθύνεται σε μια ευρύτερη πελατειακή βάση, δείχνοντας τις δυνατότητες ανάπτυξης από τη βελτίωση του προϊόντος και της εμπειρίας των ηλεκτρονικών αγορών, καθώς και του περιβάλλοντος των καταστημάτων μέσω της ανανέωσης».

Το νέο παραγωγικό μοντέλο της Marks & Spencer οδήγησε σε αύξηση του μεριδίου της σε 10% το διάστημα 2022-2023 έναντι 9,6% την προηγούμενη περίοδο, με τα έσοδα σε ομιλικό επίπεδο να φτάνουν τα 15,76 δισ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Τι είναι το Branding; Γιατί είναι σημαντικό για την επιτυχία μιας εταιρείας;

Οι νέες τάσεις στο ελληνικό e-commerce

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *