Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Πόσοι Έλληνες επιλέγουν το e-commerce για τις αγορές τους;

 Πόσοι Έλληνες επιλέγουν το e-commerce για τις αγορές τους;

6 στους δέκα Έλληνες μετά την πανδημία ψωνίζουν διαδικτυακά. Διαβάστε για λεπτομέρειες.

Είναι γεγονός ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) έχει αναπτυχθεί με καλπάζοντες ρυθμούς στην Ελλάδα. Είναι μια συνήθεια που άρχισε να αποκτά ολοένα και περισσότερους θαυμαστές κατά την περίοδο της πανδημίας.

Οι καταναλωτές που προτιμούν το e-commerce στη χώρα μας, σε ηλικίες 16 έως 74 ετών φτάνουν στο 58%. Αυτό σημαίνει ότι 6 στους 10 καταναλωτές επιλέγουν το απομακρυσμένο εμπόριο για τις αγορές τους, παρά τα φυσικά καταστήματα.

Τα στατιστικά αυτά προκύπτουν και από τη γενική άνοδο των χρηστών Internet στη χώρα μας, οι οποίοι σε ηλικίες 16 έως 74 το 2024 έφτασαν στο 88% από 76% το 2019.

Η στροφή των καταναλωτών στο e-commerce έχει κάνει και τις επιχειρήσεις να επενδύουν περισσότερο στην ψηφιακή τους παρουσία, κατασκευάζοντας ιστοσελίδες στις οποίες πουλάνε τα προϊόντα τους. Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή έρευνα για το Ε-commerce 2024, οι αιτίες που οδηγούν τους καταναλωτές στην επιλογή του e-commerce είναι η ευκολία, η προσβασιμότητα σε μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και οι συχνές προσφορές.

Η μηχανή αναζήτησης την οποία επιλέγουν οι Έλληνες για τις ηλεκτρονικές αγορές τους είναι η Google σε ποσοστό 98%, ενώ οι υπόλοιπες πλατφόρμες δεν είναι η πρώτη προτίμηση των κατοίκων της χώρας μας.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *