Σαν σήμερα 23/12: Η ” 17 Νοέμβρη” δολοφονεί τον σταθμάρχη της CIA, Ρίτσαρντ Γουέλς.
YouTube SEO : 5+1 συμβουλές για να αυξήσετε τις προβολές σας
Θέλετε περισσότερες προβολές και κλικς στα βίντεό σας; Ακολουθήστε τις πρακτικές συμβουλές.
Με την απότομη εισβολή του TikTok στο ψηφιακό τοπίο κατά την περίοδο της καραντίνας και την άνοδο του περιεχομένου μικρής διάρκειας, εμφανίζονται ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες content creators. Πολλοί από αυτούς επιλέγουν, παράλληλα με τα shorts και τα reels, να δημιουργήσουν και κανάλι στο YouTube ώστε να ρυθμίζουν οι ίδιοι τη διάρκεια του περιεχομένου τους.
Πολλά βίντεο δεν εμφανίζουν όμως πρωτοτυπία στο περιεχόμενο και, παρόλα αυτά, λαμβάνουν υψηλά επίπεδα προβολών και σχολίων, αφήνοντας τους χρήστες να αναρωτιούνται γιατί. Φυσικά, όλα είναι θέμα YouTube SEO, μια σειρά βημάτων δηλαδή που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αυξήσετε τις προβολές και το engagement στα βίντεό σας.
Youtube SEO: χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές
Keywords
Είναι σημαντικό για την υψηλή κατάταξη στον αλγόριθμο του Youtube να έχετε ξεκαθαρίσει ποιες είναι οι λέξεις-κλειδιά που κυριαρχούν στο βίντεο που ετοιμάζεστε να δημοσιεύσετε, ώστε ο χρήστης να μπορεί εύκολα με μια αναζήτηση να βρει το βίντεό σας. Για παράδειγμα, αν στο βίντεο δείχνετε πώς να κάνει κανείς κοιλιακούς στο σπίτι, αυτή τη λέξη-κλειδί θα πρέπει και να επιλέξετε.
Δυνατός τίτλος
Ο τίτλος ενός βίντεο παίζει τεράστιο ρόλο στο αν θα πατήσει κανείς το βίντεο ή όχι. Επιλέξτε έναν τίτλο που θα περιέχει τη λέξη-κλειδί και θα είναι συντομότερος των 60 χαρακτήρων.
Στοχευμένη περιγραφή
Η περιγραφή κάτω από το βίντεο πρέπει να ενσωματώνει τα βασικότερα στοιχεία του περιεχομένου και, ιδανικά, να περιλαμβάνει και τη λέξη-κλειδί. Είναι σημαντικό η περιγραφή να είναι λιτή και περιεκτική, αλλά να δίνει το στίγμα του τι θα ακολουθήσει στο βίντεο, αφήνοντας και ένα ελαφρύ αίσθημα αγωνίας στο θεατή.
Εικόνα υψηλής ευκρίνειας
Από το thumbnail και τα γραφικά μέχρι το ίδιο το βίντεο, η εικόνα είναι βασιλιάς στο YouTube. Επιλέξτε μια κάμερα ανάλογα με το στυλ των βίντεό σας, για παράδειγμα μια vlogging camera αν το περιεχόμενό σας είναι πιο lifestyle ή μια DSLR αν το κανάλι σας περιλαμβάνει πολλαπλά στυλ βίντεο, από καθιστικά μέχρι ταινίες μικρού μήκους.
Ώρες δημοσίευσης
Σύμφωνα με έρευνα του SocialPilot, οι ώρες κατά τις οποίες οι χρήστες επισκέπτονται το YouTube συνήθως είναι μεταξύ 14:00 και 16:00 τις καθημερινές και 09:00-11:00 τα Σαββατοκύριακα. Επίσης, στο YouTube Analytics μπορείτε να λάβετε και μια καλύτερη εικόνα για τα στατιστικά του κοινού σας και να μεριμνήσετε κατάλληλα.
Engagement
Είναι κρίσιμο να λάβετε υπόψη ότι το κοινό σας δεν είναι μόνο ένας παθητικός αποδέκτης του περιεχομένου σας. Δίνει μια εξαιρετική εικόνα στο κοινό όταν ο YouTuber απαντά σε σχόλια -πάντα με ευγένεια- ή ακόμη και σε ιδιωτικά μηνύματα. Μια τέτοια γενική κίνηση δείχνει ότι ο δημιουργός ενδιαφέρεται πραγματικά για το κοινό του, και όχι μόνο για τις προβολές και τους χορηγούς.